Amanda ek

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Amanda - 5 oktober 2012 22:30

Hej! Asså pallar inte lägga upp frågorna såhär sent så BYE BYE! :)

Ska ändå stänga av o logga ut.

Imorgon ska alla tävla, alla utan jag, i princip. Haha.. Men jag tänker träna mer och sen satsa på placering! :) Det är mycket bättre än att bara chansa utan att egentligen ha tränat på det viktiga.

Anklagar INGEN, bara tänker högt för mig själv :)

 

Godnatt!

 

/AmAnDa.

Av Amanda - 5 oktober 2012 22:16

Asså det ÄR bara på skoj men ändå... Försök att uttrycka lite ;) :p

Men jag är SÄMST, eller S-Ä-M-S-T ;)

/AmAnDa.

Av Amanda - 5 oktober 2012 22:13

Ja här kommer 2 ridfilmer från tisdagsdressyren för typ 2-3 veckor sen. Gick inte så bra enligt mig.


 

 

/AmAnDa.
 

Av Amanda - 5 oktober 2012 22:08


 
 
 

 

Yepp! Om jag inte minns fel var den en av dagarna som Bea hade en så kallad "sur dag".

 

/AmAnDa.

Av Amanda - 5 oktober 2012 21:54

Hej! Tänkte att jag ska jämföra mig när jag rider t.ex Flower i början jag hade henne och sen i slutet. För att se hur mycket större jag ser ut! Börjar med Pluto.

Innan:

     

Nu:

 

Skillnad? ;)

 

Flower nu då!

Innan:

 

Nu:

 

(Detta var för över ett år sen - så nu är jag typ 1 dm längre!)

 

Musslan:

Innan:


 

Nu:

 

Skillnad eller? :p

 

/AmAnDa.  


 


Av Amanda - 5 oktober 2012 19:27

 

Kändisfesten. Jag = Rihanna, Katja = Loreen och Fanny = sig själv.               

Azzå den där Gizmo <3

 

/AmAnDa.

Av Amanda - 5 oktober 2012 19:25

Ja alltså jag tycker den passar prefekt med färgerna.. Bra val?

 

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards