Amanda ek

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda - 31 juli 2013 23:23

Jag fick Marcolio och det har varit asbra, och är det med.
Vi har ingen tid till någon bloggning, varken jag eller Katja.
Jag o Marcolio har kommit närmare varann, vi har hoppat bana, ridit dressyr och cavalettiövningar, imorgon är det terräng.

Men vi hörs!

Av Amanda - 28 juli 2013 10:30

Regnet öser ner, så slutar det på typ 4 SEK. Det får inte regna på aw! Har Skyrup på väder i mobilen. Det står att det ska regna imorgon, på tis o ons. Sen typ sol och molnigt. Stod att det skulle blixtra igår.
Jaja skitsamma, det är ändå AW! Vi åker ca halv 1, så vi är där precis när man får komma. Katja kommer någon halvtimme senare tror jag.
Kommer uppdatering och bilder när jag är där.
/AmAnDa.

Av Amanda - 27 juli 2013 22:46

Nu är mobilen återställt, allt var borta o fick panik när inte Game center funka, det funkar inte så allt i spel är borta. Tänker INTE börja om!
Fick återställa lösen o sånt men till slut kom jag in dit jag skulle och så! Är inloggad på min kik, Insta och Vfm nu som vanligt.
Kommer alltså uppdate under lägret.

Skulle bara säga det, måste sova!
/AmAnDa.

Av Amanda - 27 juli 2013 18:17

Dagen innan AW blev fan skit. Katja kom, och det var kul, tills jag bytte säkerhetskod och glömde den innan jag hann skriva ner den. Sen sa katja att det ska komma en säkerhetsfråga efter ett tag men det gjorde det aldrig så den avaktiverades och det stod "anslut till Itunes". Men fan heller jag har inte Itunes på min dator eller nåt, nu har nmamma o pappa försökt lösa det men det har inte gått. Hållt på i flera timmar nu. Måste typ återställa hela iphonen, och allt kommer försvinna, alla 1000 bilder och alla appar med, allt jag köpt och hur långt jag kommit i Hay Day o Subway Surfers och Ice Cream Jump. 

 

Det värsta är att AW är imorgon och jag behöver verkligen ha tel kontakt då, med Katja. Datorn är enda sättet o va social på iaf Facebook, och bloggen framför allt. Datorn ska inte med till Aw, alltså kommer NO update sålänge jag inte får låna Katjas någon gång då och då. 

 

Detta är så jävla sorgligt, på allvar. Saknar min Iphone!! Saknar fan att va social. 

 

Nu vet ni det. skriver från pappas dator nu då mamma håller på att uppdatera Itunes på min. Det behövdes tydligen. Jag kanske kan låna min alldra första mobil, en jävla uråldrig LG med 0,0005 GB minne. Eller min andra mobil, en Xperia X8, men fan heller den är inte heller bra! 

 

JAG VILL JU FAN ATT DEN SKA FUNKA! 

Har PUK koden, PIN koden och säkerhetsfråga, kan bara något av det komma? :'(

 

/AmAnDa.

Av Amanda - 27 juli 2013 10:38

En dag! Sjukt.
Måste packa hela dagen idag så kommer nog inte så mycket update.

Av Amanda - 26 juli 2013 16:35

Specialerbjudande på Intersport, 2 fleecekoftor för 400kr (249kr styck). Så jag köpte 2 :).

Ny ridtröja från KappAhl, 99 kr.

Tröja, funktionsmaterial (idrottskläder) för 199kr från stadium.

Idrottsbyxor från Stadium för 299kr.

Av Amanda - 26 juli 2013 14:52

Varit på stan o köpt lite. Det allra sista till AW är nu inhandlat.
Och "You" spelas på radion ;).
Var inne på: Intersport, Stadium, KappAhl, Kicks typ tror inte något mer. Men köpte inget på Kicks ;).
Snart hemma nu så hejdå!

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards