Amanda ek

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Amanda - 8 juli 2013 22:26

Av Amanda - 8 juli 2013 22:10


Wow sån förändring! Sån skillnad var det verkligen inte med Acora ;).

 

Men ändå ganska mycket skillnad här med ;).

Av Amanda - 8 juli 2013 19:17

Alfons är Torns nya stallkatt, en kattunge som bor i klubban;).
Lite galen o så hahah.

Av Amanda - 8 juli 2013 18:17

Random bilder på vägen dit: (öresundsbron m.m)

     

         

 

Stranden:

                     

 

Egopics:

     

 

Tårta:

   

 

 

Vet att det låter konstigt, men dessa är typ de ända bilderna från Danmark. De från Gotland har tyvärr blandats med de från Danmark så det är så jobbigt att leta upp liksom ;).

 

Men det är några iaf. 

 

/AmAnDa.

 


Av Amanda - 8 juli 2013 16:40

Den laddade upp! Den riktiga! Happy face! ;D



 

Av Amanda - 8 juli 2013 16:27

Är i ugnen nu ;)

Av Amanda - 8 juli 2013 16:19

Hej! Idag ska jag äntligen till Torns igen, en snabbis men något ;). Vi ska skriva kontrakt på boxplats. 

Sen typ handla. Men skönt att komma dit igen, när jag inte varit där sen jag tömde det sista i skåpet vilket var för kanske 3 veckor sen. Sjukt ju. Torns har fått en ny stallkatt också, Alfons, som verkar vara allas favorit ;).

 

Men vi ska (tydligen) till Torns ikväll så det borde inte vara så många där då. Nu ska jag sätta igång med att redigera bilderna från Gotland + Danmark. Färdigrest nu, förutom AW ridlägret som förresten är om 20 dagar nu! SJUKT.

 

Jag skulle ju ha redigerat bilderna "i morse" men jag började (av en konstig anledning) rensa bilder istället och sen började jag se en video när jag tävlar Acora i 50 o 60 cm och körde igång musik samtidigt och sen helt plötsligt hade jag gjort en MovieMaker film om just den tävlingen, så tänkte jag publicera den på Facebook men såklart dampade allt upp sig (jag har ett konto på Windows live så det borde verkligen gå) så jag blev arg och gav upp. Tvättade lite saker ist. Nu är det mesta torrt, men benskydden som har lite foder och sånt tar tid på sig.

 

/AmAnDa.

  Från denna tävlingen kommer videon, kanske kan ladda upp den (utan musik eller något) på bloggen nu eller lite senare :). Om ni vill dvs ;). För jag bara älskar den banan. Lite svängar och sånt, like på den! =).

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards