Amanda ek

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Amanda - 3 juli 2013 18:38

Angus är verkigen jättefin.. Önskar jag kunde hyra honom! ;) lite större än Marcolio ju, han är nog maxad D eller ngt sånt, Angus alltså.

Av Amanda - 3 juli 2013 14:54

Hej! Jag borde nt blogga nu, eller fan.. Jag får men jag måste passa mig. Nej jag vet nt vad jag får skriva o inte skriva så jag tänkte hålla käft, men fan va svårt det är! ;)
Här kommer bilder och fråga inte varför. Jag får ändå nt svar, eller jag tänker inte svara.

Jag o Alexander upptäckte att Mars (till vänster) och Japp (till höger) är jävla samma sak! Bara lite annorlunda mängd.

Morotskonst

Åsna;p

Min lilla åsnekompis ;p

Ylvali :)

Fina ponnyn Angus (D)

Kolla minihästarna i bakgrunden ;D

Haha detta är inte min bild, lånade den från Katja för hon skickade den ;) DEN ÄR BARA SÅ SÖT! Isis heter hon. BTW Katja har 4/5 kattungar till salu. Vill du ha en kattunge? ;)

Av Amanda - 3 juli 2013 13:51

Skrev ett inlägg innan, ett långt med massa bilder och så bara kom det aldrig upp? Vad är detta? Får göra om det, för det är viktigt.

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards