Amanda ek

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Amanda - 5 augusti 2013 20:21

IGGA MIN SITS!!

Av Amanda - 5 augusti 2013 20:19

Helt seriöst, HUR kul kan det va att läsa min blogg på sommaren? Kanske lite kul när jag var på AW. Där det hände saker liksom. Men nu? I höst händer det också saker, tex jag rider och går i skolan, även fast det är tråkigt.
Hahah ändå har jag som bäst statistik på sommaren.
Jag får typ för mycket tid över till bloggen och vfm på sommaren. Hahah.
Men idag har jag inte gjort något. Spelat in en efterlängtad "whats on My iPhone". Den laddar upp nu.
Hoppas jag får bilder de fotade på mig på aw snart. Ny header? Älskar min, men ska ju nt ha Acora så då känns den lite ouppdaterad. Ska nog fråga Emma (som gjort min nuvarande) om hon vill Göra en ny :D.

Men ska se om jag får käka lite glass nu, efter middagen :p.

Av Amanda - 5 augusti 2013 12:29

Alfons är en kattunge på Torns som varit där sen i början av sommaren. Han är svart och lite vit och jättesöt o busig.
Han försvann fredags kväll. Vet inte exakt tid.
Om någon ser honom, säg till!

/AmAnDa.

LÅNAD BILD !

Av Amanda - 5 augusti 2013 12:23

Är hemma typ när som helst. Tandläkaren gick bra, inga hål, bara en liiiten början på ett, som var där förra gången med och som inte förstorats.
Sen var vi inne på en färg butik i typ 30 min och den handlade vi.
Hemma nu så hejdå!

Av Amanda - 5 augusti 2013 10:34

Måste dit idag, fuck säger jag bara!
De är ondskefulla. Men jaja hejdå!
:( /AmAnDa.
Ska göra lite mer saker samtidigt.

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards