Amanda ek

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Amanda - 21 januari 2013 21:56

Mobilen laddade ur när jag åt middag. När jag kom upp och låste upp den Blev det typ vitt på skärmen och då fattade jag att den måste laddas. Kom typ 5 sek försent. När den hade tillräckligt mycket batteri för att kunna starta igen kommer det upp "Facebook kontot funkar inte. Var god ange lösenord igen". När jag gjort det typ 10 gånger om och om igen och den vägrade acceptera, sa att det var fel. Så tog glömt lösenord. Där fortsätter trasslet. Kom inte in på mailen! Eller jag kom in men det är jättejätteseg internet just nu så det gick så segt. Sen loggade den bara ut sig själv! Och nej jag fick inget från Facebook. Tänkte göra något på instagram, och då står det "välkommen till intagram! Logga in, registrera dig". Tog logga in och gissa vad!? Det funkade inte!!! Jag fick typ damp av ilska och sa till mamma. Lånade datorn o testade med fb, funkade inte, testade med mailen, ingen internet. På mammas dator funkade det med mailen men nt med fb. Inget mail från varken insta eller fb. Så sjukt trött och arg och ledsen och.. Allt! Man blir när inget funkar!! ;(
Mamma tror bara det är något tillfälligt, men tänk om jag är hackad på insta och fb???! Det är ju skrämmande.. Varför nån skulle vilja hacka mig. Jag är inte ett dugg känd eller så. Hörde att Nellie Berntsson blev hackad på insta, klart inte bra, men hon är liksom jättekänd..!
Hoppas jag får lösenord och sånt på mailen och att både insta och fb funkar som vanligt igen utan att jag måste börja om. Har liksom över 70 följare nu, det vill man ha kvar!! Och alla mina bilder på Facebook som bara finns där.. Usch hatar tanken med att börja om! :(

Av Amanda - 21 januari 2013 16:29

Vi ska egentligen göra läxorna som vi bestämde men sen flyttades engelskan från imorgon till på fre så då är det mer lugnt. ;) ska göra glosor när Katja och Fanny gått ;)

Vi har släppt ut alla Katjas flätor hon fick i Thailand och det tog lång tid! Sen flätade Fanny mitt hår och dränkte i hårmascara ;) :p Det blev bra!

Av Amanda - 21 januari 2013 06:58

Typ är helt död.. Gick upp halv 7 för att gå till skolan men sen ändrades tiden så jag gick upp i onödan!! Kunde inte sova inatt, Gizmo typ ville inte vara tyst ;) så är stendöd.

Efter skolan ska Fanny o Katja hem till mig, vi ska göra läxorna ihop.

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards