Amanda ek

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Amanda - 17 juni 2013 21:21

Var lite YOLO och beställde 2 saker från HÖÖKS som båda är specialerbjudanden och som jag tänkt vänta att köpa till premiären, MEN eftersom det är specialerbjudanden och rea kan det ha sålt slut då. Så jag passade på.

 

Detta köpte jag:

 

Fleecetäcke Starstruck

 Nu 179 Kr, Förr 229 Kr, står på marinblå outfits, önskelista häst och inköp på premiären (skulle ha köpt det då men vågade inte vänta eftersom det kan försvinna).

Älskar det! köpte i stl 135.

 

Allroundschabrak Morris Showmaster

Nu 99 kr, förr 189 kr.

Det jag tänkte köpa innan det (också på premiären) kostade också 189 kr, och helt allvarligt tycker jag detta är snyggare. Så varför inte passa på liksom? Stl full, så jag kan ha det på d ponnys och kanske storhästar.

 

Först la jag till ett nättäcke som är svart med grön kant men sen såg jag att de hade höjt priset till 189 (tror det är höjt iaf) och sen såg jag att summan blev något med 400 och det tyckte jag blev för mycket, så jag tog bort det. Det var inte på rea. Men fanns bara i 2 stl. Jaja finns det kvar på premiären ska jag nog köpa det då, eftersom jag knappt har något kvar att köpa då, typ allt behöver jag på AW som är innan ;). Lite synd ju. Äsch, hittar helt klart något.

 

/AmAnDa.

 

Av Amanda - 17 juni 2013 20:16

Från mammas dator, massa filmer på Flower, Pluto och tänka sig, jag hittade flera på Colette! :D o.O

Men i denna filmbomben är inte på Colette ;).


 
  Lilla Flower rullar sig XD 

 


  Pluto :P

 


 

Rider Flower, i typ dec 2010.

 


 

Åker skidor i Italien 2008, HAHA så långsamt det går XD men jag åkte faktiskt röd backe i slutet.. Utan stil men ändå.

 


  Plutooooo

 


 

Hoppar Flower någon gång 2011 <3

 


 
  Varning för rullning med ryttare.. En gång vikte hon ihop benen, oops ;)

 


  Amanda Och Musslan sista dagen på Torns ridläger sommaren 2012. Tack vare att jag fick henne då blev jag fodervärd på henne. Tack säger jag bara ;D.

Jag vet fan vad som hände med mina hälar, har verkligen aldrig haft det problemet och det var bara den dagen, riktigt skumt XD.

 

 

Några gamla videos gör comeback XD


 
 
 
 
 
 


 

 

/AmAnDa.
 
 

 

 



Av Amanda - 17 juni 2013 20:00

Fina bilder på Katja och Acora:

                          

Katja du kan säga till om du vill ha dem ;)


Av Amanda - 17 juni 2013 19:32

Vattengraven med Acora, härligt! <3

             

Av Amanda - 17 juni 2013 15:13

1. Göra en video på vfm
2. Tvätta/rengöra hästsakerna
3. Städa rummet
4. Rensa bilder
5. Göra outfitsbilder
6. Fortsätta med vad jag gör nu, ingenting.

Rösta genom en kommentar ;p

Av Amanda - 17 juni 2013 13:50

Har man brist på rubriker - gör man om ord.
Idag är det sååå fint väder hos mig! Jag frågade Katja om hon kunde komma hit så vi Kunde tvätta våra hästsaker men hon kunde inte så nu vet jag inte vad jag ska göra..
Förmodligen börja med de tråkiga delarna själv, spara ryktborstarna tills när hon kan.
Eftersom jag och mamma hämtade de sista grejerna igår kan jag göra lite outfitsbilder forever alone som jag är, det blir kul hahaha.. Rensa ett album med, men jag gjorde 3 igår då jag hade enormt tråkigt, så jag kan hoppa om jag vill.
Kommer bildbomber med, om uppladdningen är någorlunda snabb iaf. Kanske lite filmer på samma villkor.
Dagens outfit kanske kommer med.
Och vardagsinlägg ofc. Vad tycker ni om det? ;) tråkig blogg det blir när de knappt händer något.. Tur att jag har myyycket intressanta bilder hahaha, på Marcolio och sånt ;).
BTW har jag och Katja listat ut att Hööks premiär är samma vecka som AW hästarna kommer tillbaka, vecka 33. Hööks premiär är på tis och nu har de öppnat en ny camp vecka, jump camp C då de lånar ut hästarna alltså gissar jag på att AW hästarna kommer när lägret har slutat, som är på en lördag. Så på sön tror jag de kommer. Har jag rätt? Vi får väl se :p.

Hade jag fått bestäma när de hade kommit skulle jag valt mån eftersom:
1. Man får rida hästen längre innan ridskolan o skolan börjar ;).
2. Man kan prova vilken stl hästen har så man vet i vilken stl man ska köpa i på tisdagen ;) om man tänker komma på premiären dvs ;).

Brb!
/AmAnDa.

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards