Amanda ek

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Amanda - 10 juni 2013 23:07

Hästarna heter: Beauty, Marcolio och sista bilden är på en d-ponny som heter Detleffe. Marcolio är C och Beauty D om ni undrar ;).

Berättar mer om idag imorgon, då jag Kom hem 22:30 exakt.
Imorgon är det näst sista skoldagen =).

Byee!

Av Amanda - 10 juni 2013 17:57

Hej! Idag i skolan vad det jättechill. Först fick vi nya platser. Jag hatar min nya. Sen tog vi hem saker och tömde lådan. Rast och sånt sen matte då vi bara spelade spel. Chill, jag o Katja spelade "svälta räven" och jag visste Inte hur man gjorde innan. Men nu ;).
Sen var det avslutningsmiddag, eller lunch snarare. Det är hela klassen med våra lärare. Vi åt tacos och sen kladdkakemuffin. Och några höll tal + en sjöng. Sen var det idrott och vattenkrig. Jag hade med 4 pistoler, två stora och två små. Lånade ut den andra stora till Katja och lånade ut de två små till andra. Behöll den från Nerf, som har påfyllning.
Jag och Katja ägde :p jag blev dränkt av spannar, baljor och vattenflaskor. Efter ett tag blev vattnet helt varmt. Skönt. Mina idrottskläder blev helt blöta och ja jag hade bikini under.
Sen slutade vi och då gick jag och Katja hem till henne först och sen mig.

Men ses ;)

Av Amanda - 10 juni 2013 11:15

Källa: (eller vad man nu ska säga) bästa HÖÖKS.

 

1.Allroundschabrak Triumph Gold Medal. Jag har ett rosa och de är bara såå snygga! Älskar materialet inuti, asså på hästens "sida".

De nya färgerna (dessa 3) är klart snyggare än de gamla.

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400147&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC



2. Allroundschabrak Challenger Gold Medal. Dessa är i samma färg som de ovanför. men med matchande huvor! 

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400502&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


http://www.hooks.se/product.aspx?productid=490502



3. Allroundschabrak Elegance LAMI-CELL. Jag har det röda och totalt älskar det, det är mitt tävlingsschabrak. Det har funnits matchande huvor, jag har den röda, och benskydd med.

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400335&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


 

4. Hoppschabrak Silver Showmaster. Vill verkligen ha det röda.

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400663&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

 (det röda finns ingen bild på -.-)

 

5. Allroundschabrak Classic Gold Medal. Vill ha det marinblå. Matchande huvor finns.

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400204&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


http://www.hooks.se/product.aspx?productid=490204


Det var mina topp 5 snyggaste shabrak! :)

 

/AmAnDa.




Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards