Amanda ek

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Amanda - 18 augusti 2012 17:10

Dagens tips är GOSUPERMODEL !!

Kanske lite töntigt? Tycker inte jag.. Eller jag loggar inte in så mycket men jag har kommit långt och om man har det och tar bort modellen då kanske man ångrar det sen efter ett tag får man börja om.. :/ så jag har haft det sen mars 2010. =)

 

http://se.gosupermodel.com/profiles/wardrobe.jsp

 

Spela spel,shoppa,Designa egna kläder,Köp nya frisyrer och smink

Startsida.

 

OM du har GOSUPERMODEL så heter jag MANIDA. SÖK!! =D är i level 9, vip.

 

 

/AmAnDa.

Av Amanda - 18 augusti 2012 16:34

Hejj :)

Sen imorse har detta hänt:

*Fanny har kommit hem till mig. Vi spelade lite Sims 3 husdjur. Tyvärr råkade jag radera allt :(. Efter en timme typ gick hon hem.

*Jag har spelat vidare på Sims, gjorde en ny familj som skulle vara mig om 10 år.

Hästen hette Madame Mangor (datorn dampar nu, men det kommer en bild på henne i Sims också, sen!)

 


Riktiga Pussel <3 (hon kallas Musslan men av mig har hon måånga smeknamn!)

Lite bilder från sims:

 

I full galopp :D

 

Ett hus jag gjort. :) OBS! Hästarna vägrar gå in i ett stall, så boxarna får stå på gräsmattan :p

 

Hungrig sim steker pannkaka ;) :p

 

Lite om Sims:

Det är ett spel som man kan göra typ vad som helst! Kan spelas på PC, Wii,

Nintendo och kanske mer.

 

Man kan göra en egen människa, kallas sim i spelet.

Man kan bestämma kläder, vardag, badkläder, pyjamas (stav), finkläder och idrottskläder. I 3:an kan man också ha tatueringar, smink (fast det har man kunnat innan också), örhängen och mycket mer!

 

I husdjur kan man också ha djur, ju. Katter, hundar och för första gången nånsinn - hästar!

 

Det finns fler expansioner;


Orginalet:


När man gjort sitt hushåll ska man antingen köpa ett hus eller en tom tomt (då får man bygga ett hus själv).

Om man bygger ett eget hus som jag brukar göra räcker aldrig pengarna! Det gör det ibland inte heller..

 

Så här kommer en FUSKKOD!

 

Klicka på CTRL, pilen ovanför och C samtidigt så kommer det upp en liten ruta man kan skriva en text längst upp på skärmen. Skriv inte Motherlode .

Sen klickar du på enter och så får du 50 000 simdaler, som det kallas :D busenkelt! Och du kan göra det hur många gånger som helst! Det är så man får råd med de dyra sakerna! :)

 

Du kan skapa ett konto på thesims3också. När du registrerat dig så får du 1000 simpoints att handla för. Vad kan man handla? Man kan köpa kläder, hårfärger, husdjur, hushåll, världar, hus, pälsfärger, skor, accecoarer (stav) och mycket mer! Fast det kostar riktiga pengar! Men det är det värt!

 

Skapa kontot här:

https://www.thesims3.com/register.html

 

Hoppas du kan lite om Sims nu, kanske köper det till och med?

Men kom ihåg: Du måste ha detta innan du kan köpa expansionerna:



Har inte gjort mer än så! ;p


/AmAnDa.

 


Av Amanda - 18 augusti 2012 11:16

Hej! Läste Nellies blogg precis och såg att den kanske ska läggas ner!

Läs själv, inlägget heter förbannad.

 

http://nellieberntsson.se/

 

När jag läser den bloggen känns det som att jag är hon, typ. Hon har liksom egna hästar och har varit med i SM och allt.. Vill ju också det! 

 

/AmAnDa.

 

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards