Amanda ek

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Amanda - 14 augusti 2012 10:47

Hej! Igår var hela familjen och badade på Källbybadet. Jag har bott där innan,typ granne ;p och nu tar det lång tid att köra! ;/

Alexander och hans 2 kompisar höll på och lekte. Jag simmade lite. :)

 

Vi fick våra simborgarmärken också. Jag har 18 märken nu. Alexander också.

 

Det var ganska jobbigt för jag höll på att designa ett hus på The sims 3 husdjur när vi skulle iväg..

Alexander är helt galen i märken, han ska ha ALLA. Fast jag säger att han aldrig kommer få ALLA, för då måste han ju kunna simma 100 kilometer och allt vad det är.. Men han säger att han kommer klara det.. :p lycka till! :/


I slutet var jag med Alexander och hans 2 kompisar. Eller ja bara för att vinna över dem XD haha, men det var så att dem hittade ett gummiband tror jag. 

Och så skulle pappa kasta ner det i vattnet (180 cm djupt) och då fick vi inte titta. Sen skulle vi dyka ner och leta efter det. Och den som får det först vinner helt enkelt. :)

Fast det var jag mot alla 3.. Men det gick ganska bra, förutom att jag och Alexander hade svårt att hålla sams (jag fick 4 blåmärken för att han sparkade mig.. Han säger att det var mitt fel, jag säger att det var hans fel och att jag kan bevisa det :P)


Jag tar inte de simmärken som jag tycker är för lätta, för jag tycker det ska vara en utmaning! =)

 

Idag ska vi till Källby igen.. BUHU!! Jag ska spela sims lite tidigare nu :p

Haha, ska nog se om Alexander har lämnat kvar sin iphone hemma, för då kan man kanske spela lite? :)) Köpte 110 diamanter på My horse igår. Det kostade bara 38 kronor. Så jag köpte två hästar och mycket mer! :D Nu har jag bara 20 kvar :p kanske ska köpa 80 till för 22.. Jag vill jättegärna köpa en häst som är en

skimmel! 

 

Bild från The sims 3 husdjur:

 

Bild från My horse:

 

Vi ses! /AmAnDa.

 

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards