Amanda ek

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Amanda - 26 mars 2014 17:55

Det funkade inte att mejla över de så jag ska lägga upp de här istället :).

                           

Foto: Nikon D3100

Av Amanda - 26 mars 2014 16:15

Sorry för att jag inte hann göra det igår! Tänkte göra det, men jag vet inte riktigt vad som hände sen :p. Jag typ såg Top Model istället.. Men nu ska jag fixa det! Och tänkte mejla bilder samtidigt, uppladdaren är SÅ seg, behöver något annat att göra också ;). Och när jag är klar med det ska jag skriva tidsinställda. Har ni önskeinlägg? Skriv de här :). Och sen ska jag nog se "Ryttareliten" och Top model, men det gör jag nog ikväll för detta kommer ta ett tag höhöhö. Datorn, och internet, är seeeegt ;).  

Gizmoooooo <3

Av Amanda - 26 mars 2014 15:14

Hejhej! ;) sitter på tåget nu, kan se torns:)). Vi simmade på idrotten och det gick väl rätt bra, men vi skulle dyka ner o hämta en docka på botten och då fick jag vatten i näsan.. Men annars rätt lugnt, inte så jobbigt.
I slutet gick jag upp på 10:an och kollade ner, så jäävla hög den är!
Men nu är jag hemma så bye! ;) kommer mer inlägg senare.

Av Amanda - 26 mars 2014 10:27

Bloggar mer ikväll ;)
Igår var det tisdagsdressyr och det var hoppning, fast bara ett hinder och 2 sockerbitar med minibommar, som Marcolio tyckte var läskiga :3

Kort presentation


Hej! Jag heter Amanda Ek och är 14 år. I denna bloggen får ni läsa om min vardag (stallet, kompisar, skolan) och lite sånt. Jag hyr för tillfället en D-ponny som heter Korweta men kallas Alma.
Hoppas du vill läsa min blogg!:)

Va med och tyck till! :)

Vad vill ni har mer av på bloggen?
 Bilder
 Vardagsinlägg
 Filmer
 Bildbomb/filmbomb
 Tankar och åsikter
 Hissar och dissar
 Vill-ha listor

Ställ en fråga! B)

32 besvarade frågor

Alma (Korweta)

Alma en är ett fuxsto född 2001, D-ponny. Hon är fin i hoppning samt dressyr, men aningen bekväm och lite bitchig ibland haha.. Hon är ganska seg men ganska snabb och pigg när hon tycker något är roligt, till exempel att hoppa.

Alma hyr jag från 19 maj tilll 10 juni, så det är inte speciellt länge.

Efter sommaren ska jag antingen ha henne igen elller hyra en annan D-ponny. Hon ägs av AW sporthorses.

    Foto: Torns hemsida

 

Gizmo

Gizmo är min söta katt. Hon är Norsk skogskatt, 13 år gammal men åldern är ju bara en siffra, right? ;) Hon är lite stel i lederna och har tappat lite tänder, men annars mår hon toppen <3

Jag är faktiskt den som hittade henne när jag var 5 år. Vi hittade ägarna och det visade sig att de flyttat men att Gizmo rymt. Vi fick henne gratis och sen dess har hon bott hos oss. Vi har flyttat några gånger men hon har aldrig rymt <3

 

Senaste inläggen

Kategorier

Skriv i gästboken!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Bay Horse

Ovido - Quiz & Flashcards